De ce să participați?
Pentru copii este un prilej de a se bucura de copilărie, de a-și face prieteni și de a-și îmbunătăți starea emoțională. În plus, puteți găsi moduri noi de a comunica în familie, inclusiv despre subiecte dureroase.
Poți cunoaște oameni de vârstă apropiată și preocupări similare, care și-au pierdut și ei jumătatea. Scopul nu e neapărat de a găsi un nou partener. Ne propunem socializarea, conversații interesante și a fi într-o atmosferă de solidaritate și voie bună, respectând dorințele și nevoile celorlați.
Cine sunt ceilalți participanți?
Alte familii monoparentale, cu copii de vârste diferite, cu pierderi din cauze diferite, dar cu aceeași dorință de a socializa.
Nu participă părinți divorțați, ci doar persoane văduve.
Ce include costul de participare?
În fiecare excursie în parte e descris costul de participare per persoană. În general, e vorba despre un pachet care include: transport, cazare (dacă e cazul) și masa de prânz.
Cum vă înscrieți?
Pentru înscriere, vă rugăm să completați formularul de mai jos (butonul albastru) și noi vă vom contacta ulterior pentru confirmarea disponibilității unui loc.
Câți oameni vin?
În general, maxim 10 familii, pentru a permite o cunoaștere reciprocă mai bună
Cum se desfășoară o excursie?
După confirmarea locului disponibil, urmează să achitați taxa de participare, care este semnul cel mai clar că vă doriți cu adevărat să veniți.
Apoi, vom comunica prin email și telefon pentru toate detaliile legate de locul întâlnirii, traseu și activități.
În general, încercăm să ne deplasăm în grup, să mâncăm laolaltă, să mergem în aceleași locuri, nu doar să bifăm anumite obiective turistice ale zilei. Partea de ÎMPREUNĂ este extrem de importantă, așa că e bine să aveți dispoziție de a comunica măcar un pic cu ceilalți participanți.
Un voluntar al asociației se va asigura că sunt suficiente activități de spargere a gheții și mici exerciții de cunoaștere (ca în taberele copilăriei).