00Days00Hrs00Mins00Secs
Jul 03 2022

CONFERINȚA Familiilor cu Dor – 3 iulie 2022, BUCUREȘTI

Ce este Conferința? De ce să participați?

“Conferința Familiilor cu Dor” este întâlnirea anuală a persoanelor văduve din România. Participând la ediția din 2022, veți obține următoarele beneficii:

  • veți crea prietenii cu alte persoane văduve (preponderent femei, dar și bărbații văduvi sunt bineveniți), cu copii sau fără, de vârstă apropiată (30 – 60 ani), din București și apropiere.
  • veți găsi idei noi în poveștile invitaților care își vor spune povestea
  • veți căpăta mai multă încredere în sine și în viitor
  • veți afla mai multe despre oportunități de voluntariat în beneficiul copiilor orfani de un părinte. Dacă v-ați gândit de multe ori că viața unei persoane văduve tinere în România este dificilă, birocratică, stresantă, însingurată etc, vă invităm să vă alăturați proiectelor nostre!
  • copiii (dacă vin) își vor face prieteni noi cu care au în comun dorul

Cum a fost la ediția 2019?

Programul zilei

Pe parcursul zilei, adulții și copiii vor fi în săli diferite (dar apropiate). Copiii vor participa la activități creative, de improvizație și vor fi constant sub grija a cel puțin 3 adulți.

11.00 – 12.00 – primirea participanților, welcome coffee & gustare
12.00 – 14.00 – Partea I:

  • Să ne cunoaștem!
  • Vreau să am (și mai multă) încredere în mine! – cu Lăcrămioara Ocunschi, grief coach
  • Poveștile părinților văduvi care vor să schimbe lumea
  • Sesiune interactivă de Întrebări și Răspunsuri cu avocat Claudia Opriș – întreabă-ne orice despre drepturile familiei tale după deces și hai să propunem îmbunătățiri necesare în legislație!

14.00 – 15.00 – Masa de prânz 
15.00 – 17.00 – Partea II:

  • Am nevoie de o asigurare? Sesiune interactivă de Întrebări și Răspunsuri cu Raluca Barbu, broker de asigurări (și mamă singură)
  • Relații romantice după pierderea partenerului/ei – cu Claudia Pușcaru (psihoterapeut de cuplu și mamă singură)
  • Sesiune de lucru în echipe – Ce schimbări sunt necesare în România pentru a face viața familiilor monoparentale mai ușoară?
  • Poveste de Antreprenoriat – cu Liliana Ignat 
  • Siguranța locului de muncă (?) – Planificarea carierei, negocierea salariului – Sesiune de training cu Manuela Trușcă (formator și mamă singură)
  • Înscrierea ca voluntar în asociația Există viață după doliu (opțional, pe unul dintre posturile disponibile în București și alte orașe)

După eveniment, doritorii vor putea continua conversațiile la un restaurant din apropiere (opțional). Până acum, 60% din cei înscriși au menționat că doresc să participe.

Organizatori și parteneri

Asociația “Există viață după doliu!” – înființată în anul 2011, a sprijinit peste 500 de familii monoparentale prin grupuri de sprijin și tabere terapeutice pentru copii care au pierdut un părinte și pentru părinți văduvi.

Partenerii noștri principali sunt:

  • World Trade Center București
  • Eisberg 
  • Douglas
  • Florăria Magnolia

Complicii noștri în distracția copiilor sunt: Dan Miron (improvizație) și Mihai & Alina de la Everlearn.

Prietenii care oferă surprize frumoase sunt:

Lăcrămioara Ocunschi, grief coach

Cristina Dinu Popa

Ramona Antonie, psihoterapeut

Expert 123

Timex Fitness Club

Unicorner

Anmari by Diana

Magda Creoșteanu

Număr de locuri și locație

Locuri: maxim 50 de adulți. Participarea copiilor minori este gratuită și opțională

Ne vedem la World Trade Center București (Hotel Pullman) – Piața Montreal, nr. 10

Bilet de participare

Biletul de acces este 100 lei / adult. Copiii participă gratuit. Suma include: welcome coffee, participare la toate sesiunile, masa de prânz (pentru adult și copiii care îl însoțesc)
Suma trebuie achitată până la data de 23 iunie 2022.

Returnarea sumei de 100 lei se va face doar dacă evenimentul este anulat de organizator, nu și în cazul în care participantul se retrage din motive care nu țin de organizator.

Înscriere

Dacă doriți să marcăm împreună Ziua Internațională a Femeilor Văduve, vă așteptăm cu drag alături de noi!

Pasul 1: completați formularul de înscriere de la finalul acestei pagini
Pasul 2: NU faceți nicio plată, așteptați confirmarea din partea echipei de organizare
Pasul 3: transferați suma de 100 lei în contul asociației până pe 23 iunie 2022, pentru a vă rezerva locul în sală
Pasul 4: veți primi toate detalii logistice